Een crossmediale aanpak voor Freek Hypotheek
Een crossmediale aanpak voor Freek Hypotheek
De huizenmarkt is al een paar jaar een hot item. Om een huis te kopen, moet je natuurlijk een hypotheek afsluiten. En wie kun je daar nu beter voor inschakelen dan Freek Hypotheek, dé hypotheekadviseur in de regio! Sinds vorig jaar zorgen wij er door middel van een crossmediale aanpak voor dat Freek op de kaart wordt gezet.
De huizenmarkt zit al jaren in de lift. Het aantal woningen dat te koop staat is door de lage rentestand flink gedaald. Maar als er nog woningen te koop staan, gaan ze als warme broodjes over de toonbank. Als je een huis weet te vinden, is het natuurlijk belangrijk om een hypotheek af te sluiten die bij je past. En daar komt Freek om de hoek kijken.
Wie is Freek?
Freek is dé expert als het gaat om hypotheekadvies. Hij helpt je bij het afsluiten van een nieuwe hypotheek, of kijkt of jouw hypotheek na verloop van tijd nog bij je past. Misschien heb je in de tussentijd kinderen gekregen, ben je gescheiden of kun je door ziekte niet meer werken. Freek is dé betrouwbare, authentieke en persoonlijke adviseur die voor je zorgt. Niet alleen nu, maar ook over 10 jaar. Freek is op verschillende plekken in het land te vinden, maar is nog niet door iedereen gevonden. Wij gaan Freek dus helpen om meer leads binnen te halen!
Wat gaan we doen?
Om die leads binnen te halen, gaan we crossmediaal te werk. Dat doen we onder andere door de website van Freek te onderhouden. Zo schrijven we artikelen en blogs die interessant zijn voor de doelgroep van Freek, en optimaliseren we de website door middel van SEO en SEA. Ook beheren we de socialmediakanalen van Freek. We posten leuke berichtjes om het bereik van Freek te vergroten. En er komen ook video’s aan te pas. Zo vertellen vestigingsmanagers in een vlog over hun werk en wat Freek voor de klant kan betekenen. Beelden zeggen tenslotte meer dan duizend woorden. Daarnaast maken we iedere maand een e-mail nieuwsbrief, en twee keer per jaar een papieren nieuwsbrief. Als klap op de vuurpijl creëren we twee keer per jaar een campagne voor Freek!
Video
Om te laten zien dat Freek dé hypotheekadviseur in de regio is die met iedereen meedenkt, maakten wij deze video:
Kan jouw bedrijf ook een crossmediale aanpak gebruiken?
Geef ons een belletje! We denken graag met je mee.