Je wilt een nieuw product in de markt zetten, personeel werven, bewustwording creëren, je naamsbekendheid vergroten of een actie onder de aandacht brengen. Dan wil je tijdelijk veel aandacht voor je merk. Dat vraagt om een goed idee. Een idee dat anders is en de aandacht trekt. En tegelijkertijd laat zien waarom mensen voor jou zouden moeten kiezen.
Timing is key
Onze projectmanagers, copywriters, vormgevers en webbouwers staan klaar om alle middelen vóór de deadline gereed te maken voor jouw campagne. Want timing is bij campagnes ontzettend belangrijk. Afspraak is afspraak en wil je toch iets anders of iets extra’s? Dan bewegen we met je mee, zodat aan het einde van de rit de campagne staat die voor jou werkt.
Een goed idee
Iedere campagne begint bij een goed idee. Het allerleukste onderdeel van ons vak, vinden wij! Als we weten waar jouw merk voor staat en wat het doel is van je campagne gaan we brainstormen. We gooien alle ideeën op tafel. Om vervolgens een selectie te maken van ideeën die binnen jouw randvoorwaarden passen. We kiezen een concept met alvast een ruwe schets voor tekst en beeld.
Strategie
Hoe bereiken we jouw publiek? Is dat met Facebook en Instagram, huis-aan-huisbladen of een advertentie via Google Ads? Of is een ludieke actie misschien een beter middel? We denken hier strategisch over na en dan kunnen we het concept helemaal invullen.
Copywriting en ontwerp
Het concept krijgt nu echt vorm. We denken na over een ‘lekkere’ tekst die je publiek grijpt. En beeld dat die tekst versterkt. Alles moet kloppen, van begin tot eind. En natuurlijk moet het concept in alle campagne-uitingen terugkomen.
Fotografie
Om de campagneteksten te ondersteunen, schieten we foto’s of maken we gebruik van mooi, bestaand beeld.
Verspreiding
Het inregelen van je Facebook-advertentie, het aanvragen van drukwerk en het inkopen van een radio- of Spotify-campagne kunnen wij ook voor je regelen. Wij zorgen dat alles op het juiste moment bij je publiek terechtkomt.