Keijzer & Van der Lugt professionaliseert met nieuwe uitstraling
Keijzer & Van der Lugt professionaliseert met nieuwe uitstraling
Na flink wat jaren als schade-experts te hebben gewerkt, ontwikkelden Leslie Keijzer en Frank van der Lugt hun eigen visie. Ze trokken de stoute schoenen aan en richtten eind 2022 hun eigen bureau op: Keijzer & Van der Lugt. Nu het bureau goed loopt is het tijd voor de volgende fase. Keijzer & Van der Lugt professionaliseert, met ondersteuning van ons!
De vraag.
Binnen drie maanden hadden Leslie en Frank hun bureau opgericht. Er werd een logo en website gemaakt, maar voor een goed doordachte corporate identity was te weinig tijd. Nu het bureau de kinderschoenen heeft verruild voor mooie herenschoenen, weet Keijzer & Van der Lugt beter wat het uit wil stralen en is het tijd om meer aandacht te besteden aan de uitstraling en marketing. Keijzer & Van der Lugt vroeg ons aan de slag te gaan met de huisstijl, contentstrategie en website. Nadrukkelijke wens was om het logo in de basis te behouden – die bestond immers nog niet zo lang en ze waren er nét bekend mee geworden – maar wel wat frisser te maken.
De oplossing.
Als je bij Keijzer & Van der Lugt komt, komt het goed met je brand-, water- of stormschade. Ze denken verder mee dan alleen het financiële aspect – ze regelen bijvoorbeeld ook een vervangend pand – en focussen op kwaliteit van hun dienstverlening. Het bureau wil vertrouwen uitstralen en daarom is in de corporate identity met groene kleuren gewerkt. Groen staat voor veiligheid, maar ook voor groei. En dat past dan weer bij de ambities van het bureau.
Hoewel Keijzer & Van der Lugt zich op zowel de zakelijke als particuliere markt richt, focussen we in de contentstrategie op de zakelijke markt. Denk aan overheid, VVE-beheerders, assurantietussenpersonen en ondernemers. Kortom: iedereen die eigenaar is van een bedrijfspand. We bedachten formats voor LinkedIn en de website, en opperden om elk kwartaal een nieuwsbrief te versturen naar leads. Als Keijzer & Van der Lugt toe is aan een nieuwe fase, is de strategie uit te breiden. Bijvoorbeeld met content die specifiek gericht is op de particuliere markt.
Tot nog toe was het bureau nog niet zo actief op LinkedIn en dat betekent dat in de strategie ook aandacht is voor het genereren van een groter bereik en nieuwe volgers. Om die reden wordt maandelijks geadverteerd op LinkedIn. Inmiddels pakken we ook diverse andere klussen voor Keijzer & Van der Lugt op, zoals het ontwerp van posters, corporate brochures en koffiekopjes. Leuk!
Het resultaat.
As we speak worden de eerste social berichten gedeeld en binnenkort wordt de eerste nieuwsbrief verzonden. We zijn heel benieuwd naar de reacties die Keijzer & Van der Lugt gaat krijgen van klanten en relaties. Het was in ieder geval goed om te horen dat Leslie en Frank blij zijn met hoe goed we hen en hun markt begrepen hebben.