Kroes & Partners werkt – op aangepaste wijze – door in tijd van coronavirus
Kroes & Partners werkt – op aangepaste wijze – door in tijd van coronavirus
In deze tijd wordt ons aanpassingsvermogen op de proef gesteld. Dat geldt voor ons allemaal. Dus ook van bedrijven. Kroes & Partners Notarissen in Alphen aan den Rijn vroeg ons in samenwerking met De Woordenwinkel een campagne te ontwikkelen om iedereen in de regio te laten weten dat zij – met aangepast werkwijze – gewoon doorwerkt.
Zo dichtbij kan op afstand zijn
Bij fysieke afspraken zorgt Kroes & Partners voor ruime spreekkamers, zodat voldoende afstand gehouden kan worden en waar mogelijk vinden afspraken telefonisch of online plaats. En dat allemaal met de belofte dat de persoonlijke aanpak van het notariskantoor niet verloren gaat. Dat inspireerde ons voor de campagne ‘Zo dichtbij kan op afstand zijn’ met eigenaar John Kroes die vanaf het scherm wel heel dichtbij komt!
Adverteren in regionale bladen
We zetten de campagne regionaal uit via diverse middelen en kanalen. Zo vind je een maand lang advertenties terug in diverse regionale bladen zoals het Alphens Nieuwsblad, AD Groene Hart en De Omroeper.
Adverteren op Facebook en Instagram
Tegelijkertijd wordt de campagne online ondersteunt met socialmedia-advertenties. Deze zijn gericht aan personen in de regio die interesse tonen in erfrecht, familierecht, hun testament, een hypotheek etc. Daar maakten wij deze korte animatie voor:
Lees ook het blog van Jan Verheul waarin hij toelicht hoe je zorgt dat je in deze barre tijden zichtbaar blijft en er écht bent voor je klanten, fans of publiek.