Magazinecontent optimaal inzetten én promoten
Magazinecontent optimaal inzetten én promoten
Deze zomer waren we ’s avonds, zonder bezoekers, in museum Wondr Experience in Amsterdam om jonge ondernemers in de kappersbranche te filmen en fotograferen. Een geweldige ‘Instagrammable’ locatie met onder andere een enorme ballenbak. Maar wat deden we daar nu eigenlijk?
De vraag.
ANKO is de branchevereniging voor alle ondernemende kappers in Nederland. De komende periode gaat de vereniging jonge ondernemende kappers nóg meer betrekken bij de vereniging: naast hun eigen magazine ANKO Kapperszaken – worden ook de social media kanalen ingezet. Met content die ertoe doet. Aan ons de vraag hoe dat te gaan doen.
De oplossing.
Een uitgebreid interview in het magazine met jonge ondernemende kappers werd dit keer uitgebreid met een fotoshoot én video-opname in Wondr Experience in Amsterdam.
Verheulio Susanne begeleidde de videoproductie: “We hebben tijdens de fotoshoot behind the scene gefilmd. Onwijs leuk, want op die manier bied je een kijkje achter de schermen. We hebben de ondernemers tussendoor ook nog wat vragen voorgelegd – een beetje zoals ‘this or that’ wat je veel op TikTok voorbij ziet komen. Alles is heel speels gemonteerd; met overgangen, slow beelden en grappige effecten. Ik ben heel tevreden met het resultaat!”
Het resultaat.
Een onwijs leuke video die een jonge doelgroep aanspreekt en ook nog eens het magazine promoot! Zie hieronder het resultaat.