Zet Alphens woningproject De Harmonie op de kaart
Zet Alphens woningproject De Harmonie op de kaart
Eén van de laatste inbreilocaties in Alphen aan den Rijn wordt door Steevast beheer maatschappij BV ingevuld met het woningproject De Harmonie: een complex met 110 appartementen en penthouses voor verschillende doelgroepen. Hoe brengen we dit mooie nieuws aan woningzoekenden in Alphen en omstreken? Met een mooie branding en communicatiecampagne natuurlijk!
De Vraag
Zet De Harmonie op de kaart! Laat Alphen en omstreken weten dat er gebouwd gaat worden op een van de laatste inbreilocaties van Alphen, met appartementen en penthouses in een prijsklasse van € 250.000 tot € 475.000. De doelgroep bestaat uit starters, maar ook senioren die een stapje terug doen. De ligging van het woningproject staat centraal; de woningen liggen op fietsafstand van het centrum, dichtbij de winkels voor de dagelijkse boodschappen en op steenworp afstand van de Rijnhaven en cultureel plein De Werff.
De oplossing
Wij positioneerden De Harmonie ook daadwerkelijk om haar positie, wat ook gelijk hét USP is van dit mooie project. Daarom bedachten we: De Harmonie – Wonen, Winkelen en Water. Duidelijk en kort, precies wat de doelgroep aanspreekt. Het logo is afgeleid van een harmonie/muzieknoten in combinatie met een appartementengevel. Vanuit hier maakten we een voorloopwebsite, waarbij de focus lag op het genereren van geïnteresseerden. In de looptijd benaderden we hen met e-mailnieuwsbrieven. Ook verzorgden we advertenties voor in de krant en zetten we Facebook in om geïnteresseerden uit te nodigen voor de start verkoop.
Voor de start verkoop maakten we een verkoopbrochure met daarin alle typen appartementen. Daarnaast maakten we roll-up banners ter ondersteuning van de gesprekken tijdens de start verkoop. Na de start verkoop ging de website live. Hierop konden geïnteresseerden alle verkoopinformatie vinden die ze zich maar konden wensen.
Daarnaast zorgden we voor publiciteit via Google Display, de Alphense digitale billboards en Alphens.nl.
Het resultaat
De campagne zorgde al snel voor een lijst met meer dan 800 e-mailadressen van geïnteresseerden! En ook de online bezoekers liegen er niet om; in een periode van drie weken kreeg de website meer dan 3.500 unieke bezoekers! De start verkoop werd drukbezocht. We streven er natuurlijk naar dat alle 110 appartementen binnen een maand zijn verkocht 🙂 Keep you posted!
Meer van dit soort mooie projecten bekijken? Check dan onze pagina over vastgoedcommunicatie. Of misschien heb je wel een vraag. Stel deze dan hieronder en we nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.